Father IO Spain

Veamos como funciona esto
Let’s see how this works

Welcome to the forum @Didash!

Make sure to read the forum rules to make sure everything goes smooth.

The rules state that all communication on the forum should be in English.

Next time please make sure to post in English or at least add an English translation of what you’re posting.
Language specific boards may be added in the future but until then please stick to English to make sure the forum remains understandable for everyone.

Thanks!

Saludos desde Madrid, ya he reclamado varias zonas por San Sebastian de los Reyes :slight_smile:

Sorry didn’t read that… just said that I’m from Madrid and that I have claimed some zones around San Sebastian de los Reyes…

Regards

No problemo! It’s always easy to just start typing in your native language. Happens to me all the time!

Hi Nikko I made the same in Sanchinarro not too fsr from you.
Hola nikko también he reclamado zonas en Sanchinarro llevo un par de semanas así que nl he hecho mucho peor buebo por lo menos hay alguien que no está muy lejos.

Great! Finally!! Well… waiting till the end of the summer to get our inceptors and try to find some enemies to shoot at, uh? in the meanwhile let’s try to capture and build as much as we can! nice to meet you

¡Estupendo! ¡¡Por fin!! Bueno … esperando hasta el final del verano para que nos lleguen los inceptors y a buscar enemigos para disparar, eh? mientras tanto vamos a tratar de capturar y construir tanto como nos sea posible! Encantado de conocerte

Dear friends, where Am i downloading the app? Hoy is it running?

Esttimados amigo, donde descargo la app?
Cómo funciona esto?

Hi,
Try this: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.proxy42.father.io&ah=XHRzvDGM7VJdG-RFPOMvxdWnNHo&hl=de

For IOS?

OK. There is a testflight app.
You can fill out this form:
https://play.google.com/apps/testing/com.proxy42.father.io
But the IOS Testflight accounts are limitet to 2.000. Which is realy not much.

See this post: Beta app invites

Anybody near ándalousie?

Anybody have app for iOS yet?

-------—------------

Alguien tiene la app para iOS?

Yes. Got it. I´m one of the 2.000 Testflighter.
Again: Please check out this post:

I am waiting 4 Day the app 4 days ago. Anybody have recived the invitation for iOS?

Yo estoy esperando desde hace 4 días. Alguien ha recibido la invitación para iOS?

¡Hola a todos! aquí un humano norteño esperando al Inceptor (que han anunciado que hasta marzo-abril no van a hacer los envíos, pero qué le vamos a hacer, toca esperar). ¿Alguien más, humano o no, cerca de Santander, Cantabria? Somos unos cuantos ya conquistando y construyendo, a ver si esto se vuelve más o menos masivo para darle emoción :slight_smile:

Hi everyone! Here’s a northern human waiting for the Inceptor -even though its release date has been put off until march-april, but there’s nothing we can do about it but wait-. Anybody else, human or not, near Santander, Cantabria? There are some of us already conquering and building, let’s see if this becomes massive so it gets exciting to play :slight_smile:

Hola! He empezado haciendo login con la beta con cuenta de facebook. Soy de Alicante

Hoolaaa
Yo tengo el pedido numero setentaypoco, desde el primer dia, y esperando a que concluyan y envien y podamos disfrutar de este juego

Yo estoy en zona cerca de Barcelona

Nos vemos en el juego :grin::gun:

Finally got an email with my tracking number for the inceptor! now just wait a little bit more!!

Por fin! me llego un email con numero de restreo para el inceptor! ahora solo queda esperar un poquito mas!!

I checked the status of my order on IGG just two days ago, and it said my Inceptor had already been sent. Let’s hope it arrives soon and more people plays it in my city :grin:

Yo he comprobado el estado de mi pedido en IGG hace sólo dos días, y ponía que ya habían enviado mi Inceptor. Esperemos que llegue pronto y que más gente juegue en mi ciudad :grin: