Nucleo Italiano Evolved

Immediately create a network of contacts throughout Italy !!!
Pleased to meet you , PetraPack from Perugia : wink :
And you ?? where you come from ??
we establish a way to keep in touch on the developments already

Creiamo da subito una rete di contatti in tutta italia!!!
Piacere di conoscervi, PetraPack da Perugia :wink:
E voi??da dove venite??
stabiliamo un modo per tenersi in contatto su sviluppi del gioco e nuove reclute, consiglio Telegram per iniziare…
Date le vostre idee e fate unire tutti gli Evolved che conoscete!!!

Can we get a translastion plz an ty @Kaj @IamYourVirtualFather @tarun

@Linkmontblac This post was made for find and create a community for italian evolved players, that’s why it’s in italian :slight_smile:

Ciao @Petrapack, anch’io sono di Perugia :wink: telegram è perfetto per creare una chat in cui tenerci in contatto, il mio nick su telegram è @Togn3K, scrivimi che ci mettiamo d’accordo.

ENG
Hello @petrapack, I’m from Perugia, too :slight_smile: Telegram for me it’s perfect to crete a group for organize a team, my nick on telegram is @Togn3K, write me asap.

@tarun sorry, fix’d :slight_smile:

@Petrapack @Togn3K Please read the forum rules, if you post in a language other than English, you need to provide an english translation along with it. A copy paste from Google translate will also work fine.

Grazie!

Thanks!

@Petrapack I’ve added the translation of your first post as an example. Consider it a little welcome gift (I’ll only do this once) Welcome to the forum!

@Petrapack I have the text here translated with google translate.
the text still in English for now please

Creiamo da subito una rete di contatti in tutta italia!!!
Piacere di conoscervi, PetraPack da Perugia :wink:
E voi??da dove venite??
stabiliamo un modo per tenersi in contatto su sviluppi del gioco e nuove reclute, consiglio Telegram per iniziare…
Date le vostre idee e fate unire tutti gli Evolved che conoscete!!!

Immediately create a network of contacts throughout Italy !!!
Pleased to meet you, PetraPack from Perugia: wink:
And you ?? where you come from ??
we establish a way to keep in touch on the game developments and new recruits, Telegram advice to start …
Give your ideas and you combine all the Evolved you know !!!

Grazie mille Kaj!
Thanks so much Kaj!:wink:

Ciao a tutti,sono @Biocontroller di Alba (CN).
C’è qualcuno di queste parti? Il mio nik di telegram è @Biocontroller.

Hello everyone, I’m @Biocontroller of Alba (CN).
Is there anyone here? My telegram nik is @Biocontroller

Ciao @Biocontroller! Piacere di conoscerti! siamo parecchi lontani (come gia detto nel post sono a perugia) ma spero che la nostra distanza sia colmata da altri player :wink: … fai unire più gente possibile sia qui che su telegram!
Nick telegram: PetraPack

Hello @Biocontroller! Nice to meet you! we are several far (as I said in the post are in Perugia) but I hope that our distance is filled by other players;) … do unite people as possible both here and on telegram!
Nick telegram: PetraPack

DAI DAI CHE VOGLIO PIU ITALIANI EVOLUTI!!:imp:

COME ON COME ON I WANT MORE ITALIAN EVOLVED!!!:imp:

ciao benvenuto!! stiamo un pò assortendo tutta italia pian piano…stiamo creando un gruppo su telegram, per caso hai un account?? mi trovi con nickname @Petrapack :))…
comunque la barra serve a conquistare(claim) territori neutri!:wink:
ti aspetto su telegram!!

Hi welcome!! we are a little assortendo throughout Italy slowly … we are creating a group of telegram, by chance have an account ?? find me with @Petrapack nickname:)) …
however, the bar need to claim neutral territories !:wink:
I’ll wait on telegram !!

repplying so I can PM

Kappa a rapporto! (bordighera, liguria)

Kappa is here! (bordighera, liguria)

Zappo, from Padova o7

Gente vi aspetto su telegram! Cercatemi @Petrapack !!!

Ciao! Sono di Lecce. Non avevo letto questo topic. Se esiste già un gruppo su telegram cancello quello che ho creato io oggi. Fatemi sapere!

Please remember, rules for the forum state you must provide an English translation.
Thank you.
~RaNar

Ok :slight_smile: