EVOLVED FRANCE présentation/questions

Salut à tous les francophones :slight_smile:️.

Moi c’est Wardack, je joue du côté d’Évry dans l’Essonne 91. J ai commencé il y a quelques jours seulement et recherches des coéquipiers dans mon secteur :wink:.

Sinon j’aimerais en savoir plus sur certain points…

• vous avez reçus vos Inceptors ?
  • moi je ne vois pas les rues où les bâtiments quand je joue à capturer des zones où ressources.
  • et d’autres…

Mais je vais attendre de voir si y a des autres fr qui se connectent avant d’en écrire une tartine ^^

ANGLAIS
Hi all francophones.

Me it is Wardack, I play the side of Évry in the Essonne 91. I started only a few days ago and research teammates in my area :wink:.

Otherwise I would like to know more about certain points …

• you received your Inceptors?
  • I do not see the streets where buildings when I play to capture areas where resources.
  • and others…

But I will wait to see if there are other fr who connect before writing a slice ^^

Salut, je ne suis pas du tout dans ton secteur mais comme toi je n’ai plus les rues et les bâtiments sur la map.

Sinon, depuis plus d’un an j’attends l’inceptor…

Hi, I’m not at all in your area but like you I no longer have the streets and buildings on the map.

If not, for more than a year I await the inceptor …

@FenX44 please also provide an English translation as stated in the Forum Rules, thank you.

Translate
Hi, I’m not at all in your area but like you I no longer have the streets and buildings on the map.
If not, for more than a year I await the inceptor …

Thank you for the translation.

Merci Wardack

thank you

Pas de quoi FenX 44 :wink:
Sinon pour ce qui est des rues et bâtiments j espère qu’une mise à jour corrigera ça… Pas très évidents de se repérer sans rien du tout à part les banques les arrêts de bus/gares et certains bars /restaurants…

Traduction via Google…
You are welcome FenX 44 :wink:
If not for the streets and buildings I hope that an update will correct it … Not very obvious to locate without anything at all except the banks bus stops / stations and some bars / restaurants …

Translation via Google …

Salut
j’ai créé un site francophone qui explique Father.io
N’hésite pas a y faire un tour :wink:

english translation plz

Hello
I created a francophone site that explains Father.io
Do not hesitate to go there :wink:

Hello Inceptor reçu,
maintenant en recherche de joueurs.
Perso de Montpellier

English translation please

On est deux sur Mtp mais impossible de se voir ou d’être dans le même partie… Alors que l’on est à côté l’un de l’autre !
Tu as une idée ?

We’re 2 players from Montpellier though we can’t connect with each other or play together… Yet we are 2 meters apart.

Do you know how to solve this?

Salut,
non j’ai juste connecté l’inceptor au tel.

Si vous y arrivez, il faut que l’on se fasse une session!
Je vais regarder un peu s’il y a des tutos.

Hi,
i just connect my inceptor to the phone.
We have to do a party in Montpellier.

I will search for video to see how to launch party.